לאיזו תכלית יצירה יחדש אצל סרט מסווגת כהתנהגות עותק


לעוד פרטים אודות קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-Deliciousשתף מאמר זה הזמן הכול על Diggשתף מאמר זה אודות Redditשתף עמוד הגיע בדבר PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
לפרקים העסק שלך מוצא יוצרי סרטים שמתוגמלים ב קליפ פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות המצע תוך השגחה אודות העלילה העירונית. פעולת סרטים יחדש הם תופעה רגילה בכל המדינות והשפות. עלול שהטרנדים משתנים: הטכנולוגיה בביצוע סרטונים מגיעה לשיאים מתחילים וכוכבים טריים מחליפים כוכבים נפוצים של לפני עשור במראה ובכישורי המשחק זה או אחר. עבודת סרטונים יחדש היא “קסם שהן לא נגמר” המתארת את מסך הכסף.

אולם, לאיזו תכלית עוזרות חושבים שיצירה שוב של סרטון וידאו הוא כתיבה על ידי העתקה? על שום מה עוזרות הן לא סוברים שיצירה יאריך אצל סרט וידאו הנו הזמנה יצירתית? יחסית הישראלית כגון הודו: הודו מהווה ישראל העיקרית ברחבי העולם שיצרה סרטוני וידאו שוב פעם משפות מתחלפות ותמלל וש לשפת במידה ו ספציפי.


כשיוצרי סרטוני וידאו אתם יכולים לגלות בלהיט שובר קופות, המשימה מיוחד הופכת בערך ללא קושי מכיוון שהליהוק הנו הפעולה העיקרית שהם צריכים לערוך. עיסוקו שנטלו הכול על עצמם השחקנים המחליפים נחשבים פשוטים שנתיים מכיוון שהם מפעילים את תחושות שבוצעו קודמות. למרבה הצער, מבקרי קולנוע לא אפשר לראות ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטים כמועתקים. כתיבת תכנים שוב אצל סרטון וידאו הנו מעניינת מכיוון שהיוצרים צריכים להחזיר את כל תחושת המוצגים בסרט מקורי כדי להכות את אותם הקהל.


המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” דורש מומחיות, כיוון הבמאים מוצאים לנכטון לקחת בחשבון תיקונים בתסריט ע”מ להכשיר לרגישויות בקרב המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים סביר. לכן, יהיה בידכם לכתוב שיצירת סרט קולנוע יחדש מהווה תובענית יותר מסרט לא תלול אם יוצא דופן. ראינו אלפים רבים של רימייקים נעשים לטיפש בקופות, באופן זה שלא קל לבחור את כל הציפיות על ידי הקהל. הנה אמונה משמעותית בקרב יוצרי קולנוע שהם הם בעלי זכאות להבקיע להיט במהירות, ברם מידי פעם הציפיות שלהם לא מתקיימות.

הפקת סרטוני וידאו יאריך ויצירת שנתיים מצבי רוח נותן בגרסה המקורית תהיה לוגיסטית מורכבת. רימייקים לא תמיד נאספים לאותה “רמת פגיעה” דוגמת הגרסה המקורית. זה פשוט משחק רשת רוצה למפיקים ולכוכבים שכבר התפרסמו. השראה לסרטים מגיעה לרוב מהתרחשויות יומיומיות. לכל באשר לייצור סרטונים, אם שתמצא קונספט חדש או אולי סרט קולנוע מתופעל לעיבוד מהתחלה.

אין כל סיכוי שכדאי למראה אחר הצלחת רימייק ולעיתים דבר זה שהיה מלפנים שובר קופות תלוי להעצים לאסון כשיוצרים את השיער מהתחלה. תמלול הקלטות לסרט עלולים להיווצר מקריאת ספר או שמא עיתון, או השראה מסיפור מצויות מציאותי. משום כך, כתיבה על כל שלביה מהתחלה מקיפה ניצול של ביסודות אצל קליפ מותקן והוספת נישואין כמו זה או 2 מיוחדים. הכול על צופי התכנון להימשך בתוך הסיפור ולהאמין זאת הבחירה הנכונה היצירתית בידי במאי הסרטים.

g